bad genetics

ieri de dimineata urcam prin padurea de la marginea orasului Busteni , ma aflam pe traseul Jepii Mici - Cab. Caraiman la vreo 20 de minute de mers de la Hotel Silva am ajuns din urma doi turisti tata si fiica care gasisera pe carare un animalut ( daca il putem numi asa )ce era inca in viata  ...... m-au intrebat daca stiu ce specie este , cred ca puteti sa va dati si voi seama de intrebare dupa fotografii !
Fara sa am studii in domeniu am presupus ca ar fi un iepure cu malformatii vazand piciorul din spate al animalului  dar am exclus ipoteza imediat ce am vazut copita in loc de ghiare , in al doilea rand nu ar fi putut ajunge asa de maricel cu asemenea malformatii  !!
Eu sustin ipoteza ca ar fi un puide capra neagra abia fatat si abandonat  judecand dupa forma urechilor  si culoarea blanii , in rest la fotografiile sa vorbeasca .....

Pe langa imaginea inspaimantatoare si trista se ridica un semn de intrebare , cum a fost posibil asa ceva !!

Am lasat natura sa isi urmeze cursul , probabil a murit  mancat de animalele din zona  in cursul zilei de ieri ! mai bine asa decat vedeta unui show horor .